Ekonomsko-finansijska šteta koju je grad Novi Sad napravio privatnom Autotransportnom preduzeću "Vojvodina" do kraja 2014. godine iznosila je 102 miliona evra, izjavio je vlasnik Ilija Dević posle poslednjeg ročišta u Višem sudu u Novom Sadu i ocenio da je sud tu štetu znatno umanjio.
Dević je privatizovao i revitalizovao posrnulog prevoznika ATP Vojvodina, potom uložio u razvoj celog kompleksa. Kada su gradska vlast, i stranački biznismeni, videli o kakvom projektu je reč, pokušali su da otmu ne samo preduzeće i novu stanicu, već i servis, planirani motel i samoposlugu, taksi stanicu... Gradonačelnica nije htela da ispuni svoju obavezu, da premesti saobraćaj na novu stanicu i ATP Vojvodina nije mogao da vrati kredite. Posrnuo je.
Politički pritisak na pravosuđe je uticao da se, pravno posmatrano, jednostavni slučaj toliko razvlači, a Evropski parlament je reagovao insistirajući da je ovo jedini slučaj u kome tokom privatizacije, u drugoj fazi, nije oštećena država, već privatnik. Dakle, jasno je da će grad morati okamaćeno nadoknaditi štetu ulagaču, a što se spor bude duže razvlačio, odšteta će biti veća, već sada se procenjuje na preko 70 miliona evra...
Nije mi jasno kako niko ne pominje jedniog krivca za ta dugovanja, Igora Pavlicica. Maja Gojkovic i Mirovic su krivi za potpisivanje verovatno stetnog ugovora, ali Pavlicic je kriv za nastala dugovanja. Nije se pridrzavao ugovora, ne zato sto je stetan, nego zato sto su ga napravili njegovi politicki protivnici. A mi i dalje koristimo autobusku stanicu koja je napravljena privremeno, sa rokom trajanja 10 godina.
Znači to je plan. Tri mala (ustvari malo veća) lopova se dogovorila kako da uništavanjem jedne firme koja vredi recimo 5 miliona evra na kraju naplate štetu od grada od 100 miliona evra i to podele među sobom.
Ako je Maja bila gradonacelnik do 2008., zasto od tada Pavlicic nije preduzeo nesto tj nije nista preduzeo osim da dodje do sudskog epiloga na stetu Novog Sada. Maja pa i sada Mirovic su zanimljivi za razvlacenje jer su tada bili a i sad su na najvisim pozicijama. Ukljucite njih kao i garnituru tadasnjeg DS u sudski proces. Bez izuzetka!
A da vratimo film još malu unazad i vidimo ko je Deviću bukvalno poklonio nardeno i solidno državno preduzeće, a osnovu koga je on i pokrenuo ceo biznis i obogatio se? To nećemo, jer nas to vraća daleko, u vreme Miloševića i Autovojvodine, zar ne?
G.Mirovic (SRS/SNS) bio je tada Direktor Zavoda za Izgradnju Grada. Maja Gojkovic (SRS/..../..../.../SNS) bila je Gradonacelnik Novog Sada. Vecina gradjana (ali ne i Tuzilastvo)smatra da su zakulisanim igrama i verovatnim potkupljivanjem-omogucili projekat i izmestanje autobusne stanice.Kako Gojkoviceva obitava u Beogradu,mozda bi valjalo da pomogne Beogradjanima,premestanjem Glavne Autobusne Stanice na Resnik- tzv projekat Beograd na Brdu ili Beograd u Materinoj ? Sta reci za g.Mirovica ? Covek je Premijer Pokrajine Vojvodine.
Pošto su i Maja Gojković, njeno partijsko društvo (Igor Mirović pre svih) i Dević namerno i svesno zaključili štetan ugovor za Novi Sad (to ne kažem ja već Vrhovni kasacioni sud), pravda bi bila kad bi svi oni za to odgovarali. Pravedno bi bilo da podele štetu, odnosno da i Dević i Maja Gojković i njeno društvo plate za kriminal koji su počinili. S njima treba da se solidarišu građani Novog Sada koji posle najvećeg slučaja korupcije u istoriji grada ponovo glasaju za bratiju iz SNS-a, a nas ostale - neka ostave na miru. I naše novčanike, takođe.
Koliko ja znam,građani su bili protiv izmeštanja Autobuske stanice...svi prevozi na jednom mestu.Ne moram putovati na Autobusku...ako mi treba.
A to što ste vi muljali polu privatno sa ondašnjim gradskim vlastima,to sa njima rešite.
Razmislite,dali bi vi teglili kofer sa ž.stanice na vašu autobusku?MULJAŽA.
potpuno je jasno da su ga prevarili. i jasno je da će on to uspeti da istera. naravno ne celu štetu koju potražuje, ali jedan veliki deo. a to ćete, dragi građani, platiti VI. a oni koji su ga prevarili? neće im faliti ni dlaka sa glave. ni politički a kamoli krivično. takvi "ljudi" su dobri svakoj vlasti za obavljanje prljavih poslova i zato su neuništivi!
P.S. da ne bude zabune, nisam nikakav pristalica g. Devića. i on ima putera na glavi i namazan je svim bojama. ali u ovom slučaju zakon je na njegovoj strani!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Kakve veze ima bivši načelnik u DB-u sa slučajem Ilije Devića?
Autor: Beta
Novi Sad
•13.09.2016.
•08:47
Komentari 14
ĐURA
Anonimus
Politički pritisak na pravosuđe je uticao da se, pravno posmatrano, jednostavni slučaj toliko razvlači, a Evropski parlament je reagovao insistirajući da je ovo jedini slučaj u kome tokom privatizacije, u drugoj fazi, nije oštećena država, već privatnik. Dakle, jasno je da će grad morati okamaćeno nadoknaditi štetu ulagaču, a što se spor bude duže razvlačio, odšteta će biti veća, već sada se procenjuje na preko 70 miliona evra...
Dexter
dule
LOPOVI!!!!!
/
da se zvala autosrbija firma bi radila
samo gledam
AleVa
Čvorović
Treba da verujemo kozi da nam čuva kupus.
www
Predragg
JovaNS
ĐURA
A to što ste vi muljali polu privatno sa ondašnjim gradskim vlastima,to sa njima rešite.
Razmislite,dali bi vi teglili kofer sa ž.stanice na vašu autobusku?MULJAŽA.
Микеле
ex chapman
P.S. da ne bude zabune, nisam nikakav pristalica g. Devića. i on ima putera na glavi i namazan je svim bojama. ali u ovom slučaju zakon je na njegovoj strani!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H